Hizkuntza-teknologiak hizkuntzen ikas-irakaskuntzan: zenbat aukera, hainbat erronka
Hizkuntzen ikas-irakaskuntzan hizkuntza-teknologiak egin dezakeen ekarpena azaltzea da artikulu honen helburua. Horretarako, hizkuntzalaritza konputazionala zer den eta eskolan zelan erabil daitekeen landuko da, alde batetik. Beste alde batetik, testuinguruari eta nazioarteko esperientziei gainbegirada orokorra emateaz gain, euskararen esparruan garatu diren baliabideei eta egiten ari diren ikerlanei ere erreparatuko zaie, etorkizuneko bideak eta erronkak alde batera utzi gabe.
Egileak (ixakideak):
Egileak:
Jose Mari Arriola, Josu Goikoetxea, Mikel Iruskieta
Fitxategi publikoak:
Urtea:
2020
Artikuluaren erreferentzia:
ehizpide 95: 1--21
ISBN edo ISSN (aldizkari, kongresu, liburu edo liburu atalak):
ISSN 2530-3287